Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

γάμα με γαμιά μου σκίσεμε 

Ένα χρόνο γαμιόμουν με τον κυρ Τάσσο τον πρώτο γαμιά μου . Με ξεκώλιαζε σχεδόν καθημερινά χωρίς έλεος και προκαταλήψεις . Είχα γίνει κανονικά το ξεκωλάκι του.Δεν έκανα χωρίς τον υπέροχο πούτσο του . Είχα εξαρτηθεί από εκείνο το μεγάλο εργαλείο που διέθετε, 6 πόντους χοντρός και 23 πόντους μακρής

 γαμιά μου

ο πρώτος  Γαμιάς μου 

Μου είχε κάνει τον κώλο μου σαν πηγάδι , και μερικές φορές  σκεφτόμουν πως έτσι θα είναι και ο κώλος της μάνας μου γιατί γαμούσε και αυτή αυτός ο σουπερ γαμιάς μας . Ένα βράδυ που τον επισκέφτηκα για το καθιερωμένο ξέσκισμά  μου,  μου είπε . Από εδώ και πέρα δεν θα είσαι το πουστράκι μου αλλά η γκόμενά  μου θα σε φωνάζω Ανδριάνα . Τον κοίταξα και έγνεψα το κεφάλι μου καταφατικά . πήγε στην κρεβατοκάμαρα και μου έδωσε μια τσάντα . Αυτα είναι δικά σου μου είπε αλλά περίμενε μισή ωρίτσα πριν τα χρησιμοιήσεις να πάρω κάπου τηλέφωνο . Τον άκουσα που είπε ( γειά  σου Έυα  έτοιμο το έχω το καυλάκι ) Περιμένουμε καμία γυναίκα ; του είπα με κάπως ανυσιχητικό βλέμα , δεν ήθελα  να τον μοιραστώ με άλλη . Όχι Ανδριάνα μου καμία σχέση η κύρια που θα μας επισκεφτή, στο είπα ότι σε θέλω γκόμενα μου μην βιάζεσαι ούτε εσύ θα αναγνωρήσεις τον εαυτό σου και χαμογέλασε . Ήρθε αυτή η κύρια Έυα ήταν μια ψιλή εξαλη γυναίκα και με πόλη σέξυ ντίσιμο 

τραβεστί Έυα, αυτή με εντησε κορίτσι 

συστηθήκαμε, τραβεστί Έυα είπε, Ανδριάνα πετάχτηκε ο κυρ Τάσσος. Με κοίταξε όπως ήμουν γυμνός και έκανε τα σχόλια της ( Γάμω τα κορίτσια θα γίνεις κούκλα μου έτσι κοντούλα που είσαι και με αυτόν τον στρογγυλό κώλο που έχεις, περιζήτητη θα γίνεις στον κύκλο των κωλομπαράδων ) , και συνέχισε απευθυνόμενη στον κυρ Τάσσο . Βρε Τάσσο που το βρήκες αυτό το μωράκι ; σίγουρα θα το έχεις ξεκωλιάσει όπως έκανες και με μένα στην πρώτη επαφή  μας, και γέλασε. Ο κυρ Τάσσος χαμογέλασε και της απάντησε. Είναι ο γιός της γκόμενάς μου, που έχω για τα χοντράδια μου το έχω ένα χρόνο τώρα αυτό το ξεκωλάκι που το καρφώνω. την μάνα του την έχω τρεια χρόνια. ( μμμμ καλή περιπτώσει είναι παντός κανόνιζε να τους πάρεις και της δύο μάνα και ´κορίτσι´ )  είπε η Έυα . και συνέχισε . Που θα το ετοιμάσω; Στην κρεβατοκάμαρα εγώ θα καθίσω στο σαλόνι θέλω να το δω κορίτσι έτοιμο απάντησε ο κυρ Τάσσος . Έλα καργιολίτσα πάμε μέσα και πάρε τα δωράκια σου από τον Τάσσο μου είπε η τραβεστί . Πείρα την τσάντα και την ακολούθησα . την αδιάζουμε και είδα ότι είχε στρινγάκια, δύο γόβες παπούτσια κόκκινες και μαύρες, δύο σετ φορεματάκια σούπερ μίνι, περούκα,  ένα σετ μακιγιάζ και βερνίκι για τα νύχια μου . Σε μια ώρα ήμουν έτοιμη ντυμένη μακιγιαρισμένη . Με πειγε στον καθρέπτη της ντουλάπας ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΊΔΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΊΣΤΕΥΑ : ΕΊΧΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΊ ΣΕ ΈΝΑ ΠΑΝΈΜΟΡΦΟ ΚΟΡΊΤΣΙ : Η τραβεστί η Έυα με κοιτούσε οικανοποιιμένα και μου είπε είσαι πανέμορφη σε θέλω στην παραία μου και μου έδωσε την κάρτα της . Άντε κορίτσι μου πάμε στο σαλόνι να σε δει και ο Γαμιά σου. Όταν μπήκα στο σαλόνι ο Γαμιά μου έμεινε σαν άγαλμα και με κοιτούσε λες και δεν με ήξερε . ξαφνικά τον ακούω να ξεφωνίζει. Πουτάνάααααααααα μου είσαι το κάτι άλλο είσαι αστέρι δεν σε περίμενα τόσο όμορφη και καυλιάρα τόσο προκλητική 

μετάβαση από αγοράκι σε κοριτσάκι

και συνέχισε απόψε θα σε κοικλοφορίσω έξω καργιόλα μου όπως είσαι γουστάρω να σε δούνε να χωρέβεις τσιφτιντέλι . Έυα ακολουθείς μπουζούκια απόψε με την καινούργια γκομενάρα; . Μέσα είμαι απάντησε η Έυα . Έτσι έκανα την πρώτη μου εμφάνιση δημόσια σαν τραβεστί ήμουν στα 16 μου χρόνια . φιλάκια Ανδριάνα τρανς 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου