Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ένα βράδυ μου στέλνει μήνυμα στο κινητό μου ο γαμιάς μου ο κυρ Τάσσος , έτσι τον αποκαλούσα τώρα γαμιά μου . Εγώ είμουν στο μπάνιο και το διάβασε η μάνα μου : Μόλις βγήκα από το μπάνιο η μάνα μου με κοιτάζε παράξενα πέρνει το κινητό μου και μου διχνει το μήνυμα, διάβασε μου λέει . Ανδριάνα μου μικρή μου καλιολίτσα σε πεθίμησα δύο μέρες τώρα δεν σε έχω απολαύσει, το βράδυ σε περιμένω για να ξεσκίσω την κωλάρα σου ο γαμιά σου ο Τάσσος φιλάκια . Λοιπών; τη έχεις να μου πεις; είπε η μάνα μου . Να μαμά πήγα να δικαιολογηθώ εισως έγινε λάθος . -Άσε το λάθος που έγινε και πες μου τη έγινε; είδα μια αλλαγή  πάνω σου αλλά δεν το περίμενα- δεν έγινε τίποτα μην επιμένεις ότι κάτι έγινε - θα τον πάρω τηλέφωνο πες μου να ξέρω τουλάχιστον και θα δούμε πως θα το πάρουμε - Εντάξει μαμά συγνώμην για ότι έγινε αλλά θα σου πω , κάνω σεξ μαζί του . -Ο Διεστραμένος μονολόγησε πόσο καιρό; σου το κάνει;- ενάμιση χρόνο με ντύνει και με γυναικία ρούχα της είπα . Νευριασμένη η μάνα μου άρχισε να τον βρίζει λέγοντας μόνη της ο μαλάκας δεν του έφτανα εγώ ειθελε και το σένα ; και εκείνη  την στιγμή μπήκε ο μπαμπάς μου μέσα. Άκουσε τα τελευτεα λόγια της μάνας μου και έγινε χαμός . Σε ένα μήνα χωρίσανε και έτσι έμεινα εγώ με την μάνα μου που είδη ήξερε πως είμουν ένα τραβελάκι. 

Η ΜΑΜΆ ΜΟΥ 

Πέρασαν δύο μήνες από τότε και εγώ δεν ξαναπήγα με τον Τάσσο. μιλούσα με την μαμά μου για αυτόν και μια φορά  της είπα μαμά τον έχεις γκόμενο τον Τάσσο έτσι δεν είναι; Ναι αγόρι μου τον έχω ο μπαμπά σου μαλάκας ήταν πάντοτε, δεν μου έδωνε συμασία με της πουτάνες ήταν κάθε βράδυ στα κωλόμπαρα . και τώρα ; τη θα κανείς που ξέρεις ότι πηδούσε και μένα; . ΔΕΝ ΞΈΡΩ αγόρι μου θα το συζητήσω μαζί του . ΠΕΡΆΣΑΝΕ άλλες δύο μήνες και ένα βράδυ που γύρισα απ έξω είδα τον Τάσσο στο σπίτι μαζί με την μάνα μου και μάλιστα σε αισθησιακή  στάση να μιλάνε χαμογελώντας . Δεν ξέρω τη είπανε αλλά μόλις με είδε ο Τάσσος σηκώθηκε με φίλησε στο στόμα μου και είπε στην μάνα μου.
Η Ανδριάνα μας Ολυμπία (έτσι λένε την μάνα μου) ναι απάντησε η μάνα μου και με κοίταξε με στοργικό βλέμα . Άντε Ανδριάνα  ΠΕΙΓΕΝΕ ΝΑ ΝΤΥΘΕΊΣ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΜΆ ΣΟΥ ; Πειγα στο δωμάτιο μου και σε μισή ωρίτσα βγήκα στο σαλόνι . μόλις με είδη η μάνα μου έμεινε άφωνη . Αποκλίετε  είπε να είναι αυτός ο γιος μου είπε και συνέχισε αυτό είναι ένα πανέμωρφο κοριτσάκι και μονολόγησε γιατί θεε μου δεν το έβγαζες κορίτσι. Μου έπιασε το κεφαλή μου και άρχισε να με φιλάει στα μαγούλα και στο στώμα μου και ξαφνικά ο Τάσσος έσκυψε και αυτός και άρχισε να με φίλα και εκείνος μαζί με την μάνα μου. Στα καλά καθούμενα ακούω την μάνα μου να λέει Τάσσο θέλω να το δω αυτό όσο σκληρό και αν είναι . Ο τάσσος χαμογέλασε και με επιδέξιες κινήσεις χωρίς να το καταλάβω με ξεβράκωσε  και αμέσως ξεβρακώνετε και αυτός . ΜΌΛΙΣ ΕΊΔΑ ΤΗΝ ΨΩΛΆΡΑ ΤΟΥ άρχισα να φουντώνω δεν με ενδιέφερε αν με κοίταζε η μάνα μου τόσο πόλη είχα εξαρτηθεί από τον πούτσο του. Άρχισα να τον τσιμπουκώνω με λύσσα με πάθος να τον βάζω μέσα στο λαρύγγι μου μέχρι την ρίζα του .

ΤΣΙΜΠΟΎΚΙΑ ΣΤΟΝ ΓΑΜΙΆ ΜΟΥ 

Η Μάνα μου ειρθε κοντά μου και άρχισε να με χαιδεβει είδη κατάλαβε τη ένιωθα εκήνει την στιγμή δεν είπε τίποτα και άρχισε και αυτή να τον τσιμπουκώνει.
Ολυμπία άσε την μικρή να απολαύσει το τσιμπούκι της, εσύ είσαι χωρτασενη από πίπες είπε ο Τάσσος και συνέχισε να μιλάει τώρα σε μένα. Ελλα μικρή μου φτιάξε μου τον πούτσο και ετοίμασέ τον για τον κώλο σου έχω καιρό να σε καρφώσω μικρή μου ξεκωλιάρα θα σε δει και η πουτάνα η μάνα σου πως ξεσκίζεσε . Του έγινε σαν παλούκι το καταλαβενα στην γλώσσα μου,  με συκωσε και με γύρισε μπρούμυτα μου έριξε μερικά χαστούκια στον κώλο μου και ενοισα την πίεση του πούτσου του στην κωλοτρυπίδα μου με μια απότομη κίνηση μου τον χώνει μέσα μου αναστέναξα άρχισε να με γαμάει  άγρια με λύσσα,  τον δεχόμουν μέσα μου με μεγάλη άνεση και με αναστεναγμούς . η μάνα μου με χαιδεβε παντού και μαλον παρακολουθούσε με κάποια διαφορετικά συνεσθήματα το ξέσκισμα που μου έκανε ο Γαμιάς μας . έχυσε μέσα στον κώλο μου και η μάνα μου ήρθε και με σκούπισε σίγουρα  είδε την ανοιχτή κωλοτρυπίδα μου αλλά δεν είπε     τίποτα 

Η ΚΩΛΆΡΑ ΜΟΥ ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΤΟ ΓΑΜΉΣΙ ΤΟΥ ΓΑΜΙΆ ΜΑΣ 

από εκείνει την μέρα κοικλοφορούσα σαν κορίτσι ελεύθερα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου